Veelgestelde Vragen

Home / Veelgestelde Vragen

Huren

Natuurlijk kun je de gehuurde materialen zelf komen halen en weer brengen. Onze opslaglocatie is Transportwei 12 8501 ZP in Joure.

Op de product pagina staat belangrijke informatie over hoe je gehuurde item het beste kunt vervoeren. Ook staan hier alle afmetingen bij.

Als het nodig is kun je bij ons ook enkele hulp transportmiddelen huren. Zoals een aanhanger, pompwagen of steekwagen.

Via onze website kun je een keus maken in ons assortiment. Hiervan kun je dan via de website een reserveringsaanvraag doen. Maar je kunt ook rechtstreeks een mail sturen naar info@meerenopmaatverhuur.nl Of telefonisch, via whatsapp op tel. nr. 0611008697.

 

Als we de reservering aanvraag binnenkrijgen dan beoordelen we eerst of de aangevraagde materialen de betreffende datum beschikbaar is. Dan sturen we een bevestigingsmail met een overzicht van alle gehuurde materialen, data  en kosten naar je toe. De reservering is vanaf dit moment definitief.

Verder ontvang je dan zo snel mogelijk ook de factuur van de gehuurde items. Deze dient binnen de betaaltermijn en in ieder geval voor oor de aanvang van huur betaald zijn. Betalen kan ook contant of met Pin bij het ophalen van de gehuurde items.

Als je de begin datum en einddatum op dezelfde dag invult zul je zien dat er maar één dag wordt berekend.Je kunt in principe de de spullen de avond ervoor ophalen.

De gehuurde items dienen dan dezelfde dag op avond weer teruggebracht te worden. Als dit niet mogelijk is dan kun je de retour dag aanpassen in de reserveringsaanvraag.

We proberen de ophaal en terugbreng tijden zo goed mogelijk in overleg vast te stellen.

Assortiment

Op de productpagina staan onder het kopje extra informatie de afmetingen van het item. Hier staat ook hoe je het beste de materialen kunt vervoeren.

 

Als je de gehuurde items komt halen of als wij het bezorgen krijg je van ons duidelijke uitleg en instructie over het gebruik. In enkele gevallen is er een duidelijke instructie bij aanwezig of is deze beschikbaar op deze website.

Als je een item hebt met een stroom aansluiting moet je zelf voor een verlengkabel zorgen. De meeste items die op stroom werken hebben een snoer van ongeveer 2,5 meter.

Het is ook mogelijk om een verlengkabel/stroomhaspel bij ons te huren.

Elk item wordt vooraf gecontroleerd op de volledigheid, op het instructieformulier staat in veel gevallen vermeld uit hoeveel onderdelen het spel bestaat. Je bent zelf verantwoordelijk dat alle onderdelen weer terug worden bezorgd.

Mocht er bij aanvang een onderdeel missen geef dit dan meteen door op nr. 06-1100 8697

Service

De bezorg kosten worden bepaald aan de hand van ons postcode 8463 VG en de postcode van de bezorglocatie.

Je betaald 4 keer de afstand x €0.50.

 

 

 

Als je voor de optie gebruiksklaar kiest dan zetten we samen met jouw hulp alle klaar voor gebruik. Deze kosten willen we zo laag mogelijk houden hiervoor is dan wel je eigen inbreng en eventueel van anderen gewenst.

Wil je alles door ons klaar laten zetten dan is dat ook geen enkel probleem. In een enkel geval zullen we je toch even vragen om iets mee te tillen of vast te houden.

Zo helpen we met het opzetten van de partytenten, klaarzetten van de biertafels, klaarzetten limonade kabouters en het installeren van de biertaps.

Je betaald bij bepaalde items borg aan ons waardoor we enige zekerheid hebben over het juiste gebruik van de gehuurde producten. Mocht er schade ontstaan door het onjuist gebruik van de gehuurde items dan ben je de borg kwijt en worden de overige kosten op je verhaald. Natuurlijk krijg je de borg meteen terug als je de gehuurde items op de juiste manier en netjes gebruikt.

Als huurder of opdrachtgever ben je zelf aansprakelijk voor ongevallen of diefstal, ook de schade die door schuld aan onze materialen ontstaat, wordt op je verhaald. Mocht de schade meer bedragen dan de borgsom, dan dien je het verschil bij te betalen. Kosten worden altijd op je verhaald, het is dan ook uw verantwoordelijkheid om een eventuele verzekering af te sluiten. Uiteraard worden er geen kosten in rekening gebracht als schade ontstaat door slijtage. Als je voor aanvang van het evenement schade vaststelt, neem dan direct contact met ons op en neem een foto. Bij twijfel over de aard van de schade wordt indien mogelijk contact gezocht met de leverancier voor een second opinion. Dit wordt dan door een expert onderzocht. In alle andere gevallen heeft de verhuurder het laatste woord.

Betalen & annuleren

Nadat we de bevestigingsmail hebben verstuurd zullen we ook de factuur opmaken en versturen. Betaal je liever contant of met Pin? Geef dit dit dan meteen door nadat je de bevestigingsmail hebt ontvangen.

De factuur dient in ieder geval te zijn voldaan voordat de gehuurde items kunnen worden opgehaald of worden bezorgd.

Als je meerdere items gaat huren voor dezelfde periode of een item voor een langere periode dan kun je eerst vragen of voor een offerte. afhankelijk van de drukte, moment in het seizoen en natuurlijk de gehuurde items zullen we je een goede aanbieding doen.

Al onze prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief btw

Voor annuleren verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden

In geval van slecht weer kijken we eerst of er nog een ander item beschikbaar is wat geschikt is oor binnen gebruik. Dit gebeurt natuurlijk altijd in overleg. Mocht dit niet lukken dan kunnen we geheel kosteloos een andere huurdag voor je reserveren. We zoeken altijd gezamenlijk naar een passende oplossing.

Contact

Op onze website kun je ons een chat sturen via de Facebook messenger. Maar je kunt ook rechtstreeks een mail sturen naar info@meerenopmaatverhuur.nl Of telefonisch, via Whatsapp op tel. nr. 06 1100 8697.

 

Al onze reserveringen en contact verloopt vanaf Nieuwe Weg 8, 8463 VG Rotsterhaule. Onze opslag locatie en ophaal/ retour locatie is aan de Transportwei 12 8501 ZP in Joure.

We geven duidelijk aan waar je de gehuurde materialen weg kunt halen.

Je kunt Meer & op Maat Verhuur ten alle tijden bereiken via 06-1100 8697. In de meeste gevallen is het beter om meteen een whatsapp bericht te sturen naar dit nummer, dan  weten we meteen wat er aan de hand is. We reageren altijd op je berichtje of telefoontje.